Устинівська районна
державна адміністрація
Устинівська районна
державна адміністрація




























Державні закупівлі

Розпорядження голови ОДА "Про здійснення публічних закупівель"

Участь в електронних торгах через майданчик e-tender.biz: нові функції та сервіси для користувачів

З 01 квітня вводиться у дію Закон України «Про публічні закупівлі», виконання якого буде обов’язковим для центральних органів виконавчої влади та замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання.

Закон, зокрема, передбачає проведення допорогових і надпорогових закупівель через електронні майданчики. Тож, щоб ознайомитися з новими функціями та сервісами електронного майданчика, e-tender.biz спільно з журналом «Держзакупівлі» запрошує Вас на безкоштовне навчання.

Вебінар для Замовників відбудеться 29 березня 2016 року з 11:00 - 13:00. Реєстрація на вебінар

https://room.etutorium.com/#/register/a787151a54f0bb1c9b8e946054f0bb1c9b8e920c

Вебінар для Постачальників відбудеться 31 березня 2016 року 14:30 - 16:00. Реєстрація на вебінар

https://room.etutorium.com/#/register/cdd6addb5738ea27f15c87af5738ea27f15c81d7

За додатковою інформацією звертайтеся в службу підтримки e-tender:

тел.: (044) 222 92 45

моб.: (094) 822 92 45

тел.: (044) 223 68 92

моб.: (094) 823 68 92

support@e-tender.biz


PROZORRO – система, створена з ініціативи громадських організацій, комерційних майданчиків, державних органів та підприємців. Наша мета – прозоре і ефективне витрачання державних коштів, а також запобігання корупції завдяки громадському контролю та розширенню кола постачальників



Річний план закупівель на 2015 рік (нова редакція)
Відкрити
Річний план закупівель на 2016 рік (відділ освіти Устинівської райдержадміністрації)
Відкрити
Річний план закупівель на 2015 рік (відділ освіти Устинівської райдержадміністрації)
Відкрити
ПРОЕКТ річного плану закупівель на 2015 рік (відділ освіти Устинівської райдержадміністрації)
Відкрити

Звіт про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника N 1 від 15.03.2013 р.

Документація конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги

18.06.2012 рік документація відкритих торгів “Вугілля кам’яне”
Завантажити
Річний план закупівельна 2013 рік (відділ освіти Устинівської райдержадміністрації)
Завантажити

Зміни до річного плану здійснення процедур закупівлі Комунального закладу «Устинівська центральна районна лікарня 01995315»

ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника N 2 від 22.03.2013 р.

ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника N 5 від 22.08.2013 р.

ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника N 1 від 02.03.2012 р.

1. Замовник:

1.1. Найменування. Відділ освіти Устинівської райдержадміністрації Кіровоградської області

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. 02144186

1.3. Місцезнаходження. вул.Ювілейна, 6, смт.Устинівка, Кіровоградська обл., 28600

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: Колєва Юлія Миколаївна,голова комітету з конкурсних торгів,05239 4 17 42

1.5. Головний розпорядник коштів Відділ освіти Устинівської райдержадміністрації Кіровоградської області, 02144186,

2. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів

3. Предмет закупівлі:

3.1. Найменування. : код 11.10.2 - газ природний ( Газ природний)

3.2. Кількість товарів, вид робіт або послуг. 123860 метрів кубічних

3.3. Місце поставки товарів, проведення робіт чи надання послуг. НЗ Устинівського р-ну Кіровоградська обл., лютий-грудень 2012 року

4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:

4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економіки України, на якому розміщувалася інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender.me.gov.ua

4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація прозастосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності).

4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі водного учасника, опублікованої у державному офіційному друкованому виданні з питаньдержавних закупівель та розміщеної на веб-порталі Міністерства економіки України.: № 052076, “ВДЗ” №16 (618) від 06.02.2012р

4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої у міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економіки України.

4.5 Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: № 072530, “ВДЗ” №18 (620) від 10.02.2012р.

4.6. Дата оприлюднення відомостей та номер оголошення щодо рішення Міністерства економіки України про погодження або відмову у погодженні застосування процедуризакупівлі в одного учасника, опублікованих у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщених на веб-порталі Міністерства економіки України.

4.7. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Міністерства економіки України. 107139№27(629) 02.03.2012

4.8. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була опублікована у міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економіки України.

5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі. 06.01.2012р.

6. Інформація щодо проведення переговорів 27.02.2012р.

7. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ), __584522,09 грн. (з ПДВ);

(п’ятсот вісімдесят чотири тисячі п’ятсот двадцять дві гривні 09 копійок)

8. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

8.1. Найменування: Відкрите акціонерне товариство”Кіровоградгаз”

8.2. Ідентифікаційний код: 03365222

8.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс. вул. Володарського,67 м.Кіровоград.Кіровоградська обл. 25006,

9. Дата укладення договору про закупівлю та його ціна (з урахуванням ПДВ). 27.02.2012р, 584522,09 грн. (з ПДВ) (п’ятсот вісімдесят чотири тисячі п’ятсот двадцять дві гривні 09 копійок)

10. Дата та причина прийняття рішення про відміну процедури закупівлі в одногоучасника (якщо таке мало місце).

11. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність встановленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:в наявності,відповідає

12. Інша інформація.

13. Склад комітету конкурсних торгів:

           1. Колєва Юля Миколаївна

           2. Новіков Анатолій Володимирович

           3. Стахов Сергій Миколайович

           4. Калмикова Наталія Володимирівна

            5. Верезумська Світлана Григорівна

Голова комітету з конкурсних торгів             Колєва Ю.М.









  © Фесенко Олександр, 2011